Thursday, November 23, 2006

PhD candidate



cok ve gercekten calismam gereken zamanlarda, teslimat tarihlerinin son virajlarinda ciddi konsantrasyon gerekliligine inat, kendimi kagitlara kitaplara makale fotokopilerine su yukarida gordugunuz suursuz arkadasin yuzlerce degisik versiyonunu cizmekten alikoyamiyorum. hepsinin ortak yonu ayni benim gibi yapacak milyonlarca nispeten eglenceli sey varken o an orada ne islerinin oldugundan bihaber olmalari ve bunu bir bakis bir durusla belli etmeleri. onceleri dusunurken karaladigimi sanip ustunde durmasamda artik biliyorum... kendime en az kendim kadar ilgi bozuklugu olan hayali arkadaslar uretiyorum ki yalniz hissetmeyeyim.

3 comments:

Anonymous said...

Abijim senin bi karikatur dergisinde calisiyo olman lazim, ne isin var PhD mieycdiyle? Ilgi bozuklugu olan bu arkadasa bir isim bul, killanan adam ve ogluna rakip olur. Ayrica ojeleri isimlendirmekteki yaraticilik yine beni hayran birakti: masum, fettan, satan - Yok abicim yok al su PhD'yi cerceveletip asalim bi duvara ama bu cevherin corporate dunyasinda korelmesi gunahtir.

k.i.s.d. said...

accaip güldüm ya, allah iyiliğini versin.

MorKoyun said...

verdi bisiler K.i.s.d'cim ama iyilik mi tam cozemedim henuz:)bu harfler ne olaki dedim geldim baktim, okudum ben de guldum:) ayrica yakin zamanda THY ile yapacagim ucus sebebiyle simdiden neyi nerey saklasam diye dusunur oldum...