Wednesday, January 07, 2009

yurttan taze taze III

isinlandiktan hemen sonra ugradigim dukkanda, telefoncu beye yonelttigim kac kontur-kac para-kac mesaj icerikli net sorunun cevabi esnasinda, ozellikle ilk tekrarlarda benimle dalga gecildiginden emindim. ben telefoncu beye dakika basina konturu soruyorum o bana patlicanli biseyler anlatiyor. zaten aklim kebapta, yol ustunde ugramisim dukkana, patlican asagiya patlican yukariya. detaya girmeden numarami alip kactim dukkandan. karti taktim 2 saat sonra telefonumun ilk cinlamasinda gelen mesaj...

15 comments:

Anonymous said...

bu gerçek olamaz...

sunrise said...

Kesinlikle olamaz.
Ayrica isin en aci yani, 'o nasil bir Turkce?'.

UÇURTMA;) said...

avea bütün gençlerin bu şekilde konuştuğunu ZANnediyor sanırım...

Herbert said...

ayfon mu o

Lapis lazuli said...

saka gibi!:)

günlük süt said...

vah yavruum, biz burda alıştıydık, sana pek şok etkisi yapmış :)

Turkuaz Deniz said...

saka mi gercekten??

Anonymous said...

insan şifresini karalamaz da burda biz de patlariz.

dide said...

bunun tv reklamları çok itici. kızın biri "patlican aveadan bi gençlik patlaması" diyor ama o diyene kadar insan can çekişiyor.

YILDIZNAF said...

Yaratici gelmedi, cok itici, ogggghhhhh....

Anonymous said...

birden çok üzücü geldi.. sen böyle yakınken tanışabilsek keşke.. bunu diyen çok kişi var mı sevgili mor koyun.. hmmm? yoksa eğer ben sahiden çok ciddiyim. hmm?

tırtıl

La Loba said...

Ben sanrı görmeye başladım sanırım. Az önce 'Seyir Defterimden...' yazısını gördüm, okumaya geldim ama aslında öyle bir yazı olmadığını farkettim. Nasıl yani?

kekvekahve said...

aynen la loba'nın dediklerine katılıyorum. sayfamda koyduğun nazar boncuklu güllü resim bile mevcut, ama senin sayfanda yok. nassıl yani?

MorKoyun said...

Gercek gercek Avea'ya sorun..

Ayfon evet.

Tanismayi isteyenler genclikteydi be Tirtil, tanisabilirmiyizler filan mazide kaldi;)

Soz ucar yazi kalirdi hani di mi?:) Yok iste..Bugun var yarin yok, kismet bu isler birazda:)) Bir sure yazamayacagimi fark ettim, son kalan postun son yayimladigim post olmasini istemedi canim. Hele bir islerimi halledeyim yeniden yazacagim.. Gelen giden soran herkese sevgiler..

YOK Kİ said...

harikaymis turkiye maceralarin. son yazindaki yemek listene bayildim, agzim sulanaraktan okudum o gun ne edigini.
ve cok sevindim senin adina. gecen yil ayni zamanlarda sizlerin atacak oldugunuz son adimi atmistik (bu 'sen giderken ben donuyordum' gibi bir soz oldu. sildigine gore acik acik yazmayayim dedim).
bir garip yorum oldu bu:)
diyecegim o ki: tebrikler tebrikler!