Wednesday, January 06, 2010

Gunaydim


Iki haftalik Turkiye tatili sonrasi yeni yilin bu ilk yazisindan sevgiler selamlar. Bilindigi uzre biz Almancilar hemen her sene bir yaz bir kis olmak uzre ulke topraklarina adim atar ve daha ilk saniyeden itibaren bilincsizce yemeye baslariz. o ilk goz doymasinin ardindan anne baba olsun hala amca annane dede derken araya birkac arkadas da dahil ederek gunlerin tamamini cuvala doldurur, agzini sikica bagladigimiz cuvaldaki anilari 23erden iki bavul halinde yasadigimiz sehre getirmeye calisiriz. lakin yigen kokusu, anne sevkati, peynirin simit arasindaki tadi dedigin seyler hepten ucucu. dopdolu iki cuval bavuldan eve giren 250 gram turk kahvesi, iki kutu demlik poset ve kozmatikten ibaret kaliverir. bu son saydigim seyin ne oldugunu bilmeyenlere yemekteyiz programina bir kere daha gozatmalarini tavsiye ederim. neyse iste.. sozkonusu gunlerde ne eski yila dair hesaplara ne de yeni yil umutlarini toparlamaya vakit kaldi. oysa soyleyecek cok soz vardi. 2009 kovalarin ve kendini kova gibi hisseden butun burc mensuplarinin yiliydi. 30 yillik blog sahibini evli barkli insan yapti. evle ilgili kisim bariz ancak barktan kasit hala muamma. yeni yila, ceyrek biletlerinin ikisine birden son iki rakam ikramiyesiyle girmek, 2010un da en az 2009 kadar saglam olacagina isaret ise -ki neden olmasin- hadi hepimize rastgele.

9 comments:

ruhdagı said...

Yıla keyifli bir başlangıç.
Ne güzel :)

Biletzede biri olarak tepprik ederim :P vay anasını şans yok bende zati!

Fery... said...

nasıl ya 2009 bizim yılımız mıydı; burada biz kovaları anlatıyor :) ben niye hiç fark etmedim.. silinesi bir yıldı bence, kesinlikle silinesi hem de..

hee bir de ben de yeni yıla son iki rakamdan ikramiye isabet etmiş :P bir insan olarak girdim...

Unknown said...

iyi seneler morkoyun:)

kekvekahve said...

şansın bol olsun 2010'da.
sevgiler.

ANNEMİNELİ said...

İyi Yıllar.Herşey Gönlünce Olsun.Sevgilerrrr.

La Loba said...

Dört gözle bekledim durdum yazılarını 2009 boyunca. Bu yıl da aynen devam.

İyi seneler.

egemavisi said...

İyi seneler.

anterior chamber said...

gurbetcinin huznu olmus bu yazi, evden uzakta gecirmek durumunda kaldim o sebeplen ekstra huzunlendim ...
Sansin daim olsun, bol bloglu bi 2010 olsun diyorum bi de...

lapislazuli said...

valla ben de hic anlamadim kovalarin yilimiymisti 2009! Peh! senin sansinmis mor koyuncum, benimki siradan geldiii gectiiii...
2010 da devam etsin butun guzellikler senin, kova mova bos! is sende bitiyor;-)