Sunday, February 06, 2011

halkin nabzi

6 comments:

ycurl said...

Supermis :) Umarim olmaz diye yazasim geldi. Aaa bak Ask-i Memnu'nun kitabi cikmis insanlarin yasadi ulkede Hurrem de dizi karakteri olarak algilanir ;)

Unknown said...

tebrik edip alnindan opmek istiyorum yorumu yazan arkadasimizi:)

Anonymous said...

iste ben de onu diyorum, kime ne osmanli ruhundan, tarihin carpitilma durumundan:)

cok icten yazmis bir an ben de bisey olacak sandim fragmandan:))

mork.

Anonymous said...

Suklum aga buldurcun istiyorum... Ben deil Sulumanin velihattı istiyor...:)))

Pembe gozluklu

ayçobanı said...

Turk tv kanallari ile baglantim benim de you tube uzerinden ve bu yorumlar beni de olduruyor bitiriyor. Bazen goruntuden kopup yorumlarda kaybolmus buluyorum kendimi. Aglanacak hallere guluyoruz ama cidden trajik bir durum. Kendilerini kaptiranlar var karakterlere, dizilerin icinde yasayanlar falan. Nasil bir ruh hali?! Ama tahminim yas ortalamalari cok kucuk bir cok yorumseverin.

Anonymous said...

pembegozlukanim olaya da hakimiz bakiyorum:) ben suan kostumlerle ilgileniyorum. ortalikta iki top basli metal bir kemer var, kadinlardan kim koridora cikacaksa ona takiliyor, kemeri takip oturmak yok:)

toplumun dramaseverligini irdelemek lazim. fastastik komedi polisiye filan bir yere kadar, ver kemani ver duyguyu o is tamam oluyor nedense. sevdigim butun dizilerin birgun yayindan kaldirilma stresiyle yasiyorum ben yillardir..

mork.