Tuesday, February 01, 2011

oha pencereden kar geliyor

guzide sehrimiz Sikago aksam su saat itibariyla kar/ruzgar/soguk/sis/buz/tipi/firtina'nin b.kunu cikarmis bulunmakta. omru hayatimda hic karbeyaz gok ve yer yuzune simsek patladigini gormemis idim. bizzat evin icinde gormedigim baska seyler de varmis megersem. milimetrik koselerden sinsice ve resmen evin icine kar yagmis, kiyilari koseleri mumluklarimin icini doldurmus.. disari burun uzatmak soyle dursun evin ucma potansiyelinden endiseliyim.

hep acikli hep huzunlu sarkilarin kaynagini mi bulacagiz acaba, bir kere de Ankara'dan abim gelse?

12 comments:

MMO said...

Amanın! Bu sabah okumuştum haberlerde. Aman dikkat edin kendinize. Hiç böyle şey görmedim..Biz de Ankarada -7 diye, "donuyoruz" diyoruz.. Seni tahmin bile edemiyorum..

Sacramento Muhabiri said...

ana, evin icine nasil kar yagar ya.. pencereyi acik mi biraktin? Bir de aklima kuslar geldi, ne yapacaklar simdi donacak hepsi. Pencerenin onune biraz ekmek serp, butun yiyecekler karin altinda kalinca ac da kalmistir onlar...

gibi said...

Şarkı güzeldir ama durum fena herhalde:)Haydi bakalım ....evde bir bayram havası..inşallah:)

MorKoyun said...

biz de gormediydik Ayazmacim:) bugun firtina bitti, insanlar akin akin cadde ve sokaklardaki kar yiginlarini inceliyor, tarihi kalintiymis gibi onunde fotograf cektiriyor:)

soyle yagar: yazin pufurdeyen sogutucular camdan indirilmek yerine etrafi kopuklenip bantlanarak 'winterize' edilir. insani kosullarda bu islem arada kalan milimlik bosluklari idare edebilir. gel gor ki dunku kasirgali kar ne kopuk ne bant birakti, eve resmen kar yagdi:)
akli olan kus kisin burda kalmaz, gitmeye usendiyse o da artik dogal seleksiyon..

insallah tabi:)

anteriour chamber said...

evin icine sinsice kar girmis :) guluyorum ama sinirden koyuncan....Chicago kadar olmasa da Boston'un da hatiri sayili, 30 kusur senelik omrunde toplam temizlemedigim kadar kari bu kis temizledim. Sabir yalebbim...

MorKoyun said...

sabir sabir, burda kis Mayis sonunda filan bitiyor, orayi bilmem:) hayir akrabamiz filan da burda degil ne seyimize burda yasiyoruz hala cozemedik ki biz:))

anterior chamber said...

Hay aklimi yiyiim.Benim hismimlarim da west coasta kactilar. Ben de anlamadim how did I end up here....
Boston'un kisi az biraz daha erken bitiyo sizin illerden ama bana yine de yetmiyo.

Hadi topluca sicak illere gocelim kampanyasi :)

MorKoyun said...

gocelim, biz yillardir planliyoruz henuz icraata dokemedik ama bu son kis canimiza ot tikadi:) keyfimize gore biyer bulana kadar sakramento muhabirinde kaliriz. ac kuslari besliyorsa bizi kesin besler:))

anteriour chamber said...

west coast blog okuyucularina sesleniyorum, durumumuz yok, birileri koyuncanla benim aylemizi evlat edinsin, bu snow storm rezilliginden kurtarsin.Asilarimiz tam, , tuvalet terbiyemiz iyi, yemek aliskanligimiz pekiyi. Rumuz: anteriour

Hepimiz said...

ne duruyorsun atla gel Austin'e. 3 ay sicagi vAr sadece gerisi mis gibi. yuruyus icin trailler, kano icin nehirler, canli muzik icin zebadullah barlar. Daha neler neler.

MorKoyun said...

kedinin bile minnagi seciliyor, ben gelmisim 32:) zor.

bir kere goze alip kimildayacaksam yerimden mevsimin optimum oldugu yere giderim yaw. yine de tesekkur ederim ama ben gozumu Ca'ya diktim:)

Hepimiz said...

simdi Ca duruken Allah'in Texas'ina mi gidicem diyorsun anliyorum amma velakin bu Austin baska bir yer!!:) Gel bir turistimiz ol, bizi tani, havasini solu, sadece 3 ay sicagini dert etmezsen pisman olmayacaksin. benden demesi sonra Ca giderken yolun ustunden geciyor zaten:)