Saturday, January 13, 2007

bir tatli huzur

Besiktas iskelesinden

7 comments:

Punto said...

Bir tatlı huzur fotoğrafı gerçekten yorumsuz olmuş.

B5 said...

ben resme bakakaldim...
onun Istanbul´un o baktigim saatteki goruntusu oldugunu hayal ettim..
naklen yayin gibi :P..

Berceste said...

Hasret bitmis galiba :)

Anonymous said...

Bir tatli huzuuur almaya geldik Washington'dan...

YOK Kİ said...

Hatirlattin Istanbul'u ne kadar da ozledigimi. "Ben Istanbul'u ozledim" diye mizmizlanirken annemi daha cok ozledigimi fark ettim surada bi' basima otururken. Yapilir mi hic boyle bir sey?!
:)

Kaan&Canan&Atilla said...

Sevgili komşum, o huzurdan bir tutam da olsa bize yolladığın için teşekkürler. İstanbul'u görmeyeli 3 yıldan fazla oldu, çok özledim çok....

MorKoyun said...

Tesekkur ederim Punto ve b5:)aceleyle cekerken renklerin bu kadar guzel gorunecegini tahmin edememistim.

hasret bitmez Bercestecim, bir sure ara verdik diyelim:)

Sulucan, Washingtonu unuttum ben korkarim:)

sevgili Yok ki, simit gibi degil bu resimler bakinca seviniliyor diye sansurlemeden koydum:) ve hatta sevdigim diger resimleri de ekledim simdi. resimlerle ozlem azalir belki ama anne olayi ilginc, koyume geri donememekten korkuyorum:)

Komsucum, hersey ayni merak etme, umarim yakin bir zaman gelir sen de hic degismedigini gorursun:) sevgiler..