Tuesday, June 26, 2007

Ladri di biciclette

kilit altinda tutmaya gerek gormedigim bisikletimin calinmis olmasi, benim, bisiklet hirsizlarina beddua etmemi, surum surum surunmelerini istememi-butun kalbimle-, col sicaklarinda tasitsiz kalmalarini dilememi gerektirmiyor pek tabii... bir garip ihtiyac sahibinin caldigini, derdine care buldugunu, hirsizligin bir Bruno, efendime soyleyeyim bir Antonio'nun isi oldugunu dusunmek istiyorum! 5'inci viteste hayırlara yelken açasıcalar sizi...

(filmi tavsiye ederim)

14 comments:

Anonymous said...

İşte dediğim bu...bahtsızlığı bile "sahipleniş". Yürekten "allah daha iyilerini nasib etsin dilekleri"...love.

Anonymous said...

Hay... buranin hirsizina acimiyorum ben, senin bisikletle hap almaya gidiyordur o. Gordun mu pofit, cat cat kel behsat yasasin kotuluk mantigi silinmiyor ki insanin kafasindan kolay kolay :)

Sanem said...

Giden bisiklet olsun...

Anonymous said...

aaa gecmis olsun. canin sagolsun daha guzelini alirsin. dur bak aklima geldi simdi, ben gecen gece ruyamda bisiklet caldim. once kilidini kestim birseyle, sonra bisikleti orda birakip kilidini aldim elime guya satmaya gidiyorum. elimde kilidi goren bir cocuk musteri oluyor ama anahtari yok diyince calinti oldugunu anlayip vazgeciyor. ben bir telas bir korku icinde uyandim. bisiklete noldu bilmiyorum. ben anca kilidi calmayi akil edebildim:)

Berceste said...

Eh yani, bizim kilit altında olanı gitti ve de bisiklet denen taşıt yazısıyla uyardık değil mi?

Senin mikroplar almıştır, laboratuvara gireme diye, kesin!!!

Goddess Artemis said...

@ mor koyun:

"Cana gelecek mala gelsin" diyeyim, başka ne diyeyim bilemedim! :-( Ben de son 36 saattir Türk Telekom ve ADSL Bağlantısı sorunlarıyla uğraşıyorum, canım sıkkın ziyadesiyle.

Bisiklet Hırsızları filmini çooook uzun yıllar önce izlemiş ve pek beğenmiştim. Yazın bana filmi anımsattı ve gülümsetti, sağol! :o)

Anonymous said...

sulucuuuuuum...."yaşasın kötülük" di mi :) o günler geride kaldı, bir damlacık umut için yaşar olduk. Ayrıca da çok sert avukat gördüm seni...yaşar alptekin figürleri ile kucaklar öperim, sevgiler.

gezicini said...

bulunur, geri gelir diyeyim ben en saf hallerimle. olmadı napalım, sağlık olsun!
sevgiler
gorki

Anonymous said...

Morkoyuncum benim bloglar alemine olan tek baglantim senin linklerin, bugun Cileklipasta'ya baktim, iki resim var hic yazi yok, bir de acinca guzel bir sarki basliyor, taaaaki arkadan biraz komik laflar soyleyen bir hatun cikincaya kadar. Kimdir bu sitenin sahibi? Tanidik olmasa koymazsin sen, bizim cig kofteci mi yoksa bu?
Pofitcim ne demek umut icin yasamak, bizim amacimiz cat cat kel behsat yasasin kotuluk mantigini gelecek nesle asilamak degil miydi, nereden cikti bu umut ve bazi benzeri entel duygusal laflar, titre ve kendine gel.

MorKoyun said...

Her sey gibi kerizligimizi de sahipleniriz tabi, kac kisiyiz bilmiyorum o ayri:)

Yaw bizim koyde hapci ne arasin Sulucanim, birak hapciyi evsiz bile yok hakli olarak, iklim nezalet:))

Giden bisikletin tekeri inik, frenleri de saglam degil ama kor olur badem gozlu olur ya hani, o mesele:)

Ohoo Pelin hanim, kilidi calip bisikleti birakmak suursuzluk olmus hafif ama olsun kim bilir hangi garibin bisikletiydi:) Ustunu iyi ort:)

Evet Berceste, insanoglu akillanmayan bir sey iste naaparsin:) Ben birkac gun de, birinin acil durumda kullanmis olup geri getirecegini dusundum ustelik:))Giden gider...

Okudum Artemis'cim, Allah kurtarsin seni de:)Film gercekten cok guzeldi..

Biri bana bir ara YasarAlptekin'in olayini anlatsin, dedikoculular siziii:) Hamam olmus yine burasi:) Hatta ben cikayim aradan siz konusun. arada hal hatir sorarsiniz bana da:))

Aman gelmese de bir sey olmaz Gorkicim, iyi bir sey olsa icim yanardi, bosver hayrini gorsun alan:)

Sulucum goz gore gore de dedikodu yapilmaz ki canim:) Yok o zannettigin kisi degil kendisi, eski yazilarini ve linklerini de alip tatile gitmis anladigim blogun yazari:) Sarki enteresanmis hakikaten ama:)

B5 said...

Film pek güzeldir de, bisikletinin gitmesine üzüldüm. Aslinda sinirlendim demeliyim...
Sanem in dedigi gibi giden bisiklet olsun..

MorKoyun said...

Sinirlenme b5cim, dedigim gibi frenleri zor tutan, tekerlegi patlamak uzre olan eski bir bisikletti:)
Var mi zugurt tesellisi gibisi;)

Anonymous said...

Ben de üzüldüğümü belirteyim morkoyuncum... Geçmiş olsun.Ama olsun iyimser bakman da güzel, ve o kisi de ihtiyacını görüp geri getirir insallah.

Ya bi de deyinmeden geçemicem, uzun zamandır böyle geriden takip ediyorum.İnsallah yetişip rahatlatacağım kendimi.Hani onun içindir ki; cevap yazamasan da canın sagolsun :)

MorKoyun said...

Evet Zuzu'cum senin yorumlar geriden takipte, cevap yetistiremedigim olursa sen de kusuruma bakma:)
Bisikleti unuttum gitti alan hayrini gorsun:)