Wednesday, September 12, 2007

self-durtuk

Ey MorKoyun bugun tezin icin ne yaptin?
e-vicdan

8 comments:

ycurl said...

:))))))
Guzel figur olmus

EKMEKÇİKIZ said...

Bak, buraya şu şekli koymuşsun işte.
Yetmez mi?
:))

ayçobanı said...

ben bugün tezim icin nehir kiyisinda keyifli bir yürüyüs yaptim... sayilir mi??

Anonymous said...

ben son chapter'a bir grafik koymustum, kimse birsey anlamadi, cikarttim. halbuki cok yaratici bir grafikti anlayana:)

senin figure oldukca sofistike duruyor, kesin birseyleri cok iyi acikliyordur. ne kadar uzun zaman aliyor, tablo figur grafik zimbirtilarini yapmak sasiriyorum.

kolay gelsin morkoyuncum. o vicdan geldiyse ki coktan gelmistir zaten, bu isi bittirtir.

MorKoyun said...

Figurt Geankoplisten arak canim:) Ama Allah icin oturup kendim cizdim:))

Yetme mi EkmekciK.cigim, artar bile bu gereksiz teze:)Yani diyorum kim oturup okuyacak...

Zekeriya hocaya sormak lazim onu da ben bilmem Defne bilir Ayca kardesim:) Simdi tatilde gelince sorariz:))

Evet ne kadar zaman aldigi konusunda hemfikirim Pelincigim, insanin omrunu yemek konusunda barasililar tablosu olsun figuru olsun, sagdan soldan marjin derken, ekrana tukurmek istiyorum bazen:) Sana da kolay gelsin, biticek biliyorum ama izleri kolay silinmeyecek:))

B5 said...

Bunu gordugumde aklima ilk gelen sur icin katlanarak olusturulan tetrapak lar idi.. Ne alaka diye sorma, algilama ve cagrisim hep kisiseldir :)
Sevgiler,

B5 said...

SÜT icin olacakti o laf "sur" degil :P

MorKoyun said...

Himm yok canim, bu silindirik boruda sivi akisinin temsili figuru ve hatta akiskanlar mekanigi dersi goren cogu bunyenin hoslanmadigi bir tur canlandirma:)
Ben hic sormam hem ne alaka diye, vardir bir bildigin derim;)