Sunday, September 16, 2007

Zambak (calla lilly)


4 comments:

elektra said...

hiç yabani kum zambağı kokladın mı? bizim karadeniz kıyısındaki baba yazlığında var onlardan. şimdi bu geldi aklıma, ne güzel kokarlar. bir de burnun sarı olur. elinle silersin eline yapışır, öyle gider bu. çok güzel olmuş:)

EKMEKÇİKIZ said...

Aaa, ben biliyorum onları.
Evet, kokuları müthiştir.
Nazlı, hem uçucu, hem unutulmayan...

B5 said...

Mavi ilk zemin baslangic rengin miydi? Cok hos durmus o kenarlar.. Civit koyu mavi gibi :)

MorKoyun said...

Koklamadim malesef Elektra ve hatta hic Karadeniz kiyisina da gitmedim:( Hafizam tek zambak kokusu bilir o da hayal meyal parfum gibidir.. Cizdigim cicegin orjinal zerafetine, guzelligine takilirim hep.

O zaman bulup koklamak farz oldu bu yabani zambagi:)

Soyleki b5cigim, pastel boyalarin cabuk biten ve benim pastelcimrisi kisiligim malum. Zemini katman katman siyaha yakisan koyu renk boyalarla kapatip ustune siyah ve maviyi yedirdim, bu son kelime komik olsada islem parmaklarimla yapildi:) Alttan ve aralardan gorunenler gercekten guzel durdu:)