Wednesday, October 08, 2008

ekim

toz ve tarif kovalamadigim gibi, ihtiyac oldugu halde gida ve hijyen uretmek yerine renklere saldirip kendi cizgi filmimi boyuyorsam, yeni sezon icin duydugum heyecandan... bir de koyunlari anlamak zor derler. peh.

previously on morkoyun

degisen ruh hallerimi kullandigim renklerden anlamak mumkun. karakalem resimlerin cogunu fiziksel ya da ruhsal anlamda dar alanlara hapsoldugum zamanlarda yaptigimi fark ettim. sagli sollu kusatildigim bir de ustune kemerle baglandigim ucak yolculuklarinda onumdeki beyaz sayfa icinde kaybolabilicegim deniz derya. resim cizen elimi cizmek gibi mesela. (Ekim, 2006)

13 comments:

Aydan Atlayan Kedi said...

Bayıldım :)

günlük süt said...

yetenekli şahsiyet, saygıyla eğiliyorum efem...

Anonymous said...

insan en güzel ne yazmışsa zamanında yazmış. o yazının gerisi de çok güzelmiş.

dide said...

ben de bayıldım. özellikle beyfendinin havuç formundaki kravatına ve hanfendinin göz farlarına :)

Buketblu said...

walla da abartmıyom ve diyorumki yaşasıınnnnn!!! bizim de dünyaca ünlü bi ressamımız olacak!!!

süppersin !!!!

Sanem said...

.

Sanem said...

Ne guzel bir renk dunyan var senin! Bir de park resmin vardi , ben onu da cok sevmistim, bir dolu insan, kedi, kopek, ayri ayri bak, ayri ayri hisset, oyle guzeldi

Sanem said...

cumle sonu noktam ilk yorumda cikmis ki ben orda sirf login olmaya calismistim kopyalayip yorumu. Noktayi bastan koymusum :)

siyahlale said...

çok hoş. ellerine sağlık mor koyun.

Amatör Gezgin'in Gezi Notları said...

Renkler süper olmuş. Bayıldım o kocaman şapkaya ve baygın bakışlara..

B5 said...

Paris bit pazari, Eylul 2008.
Yeni, paketinde Sennelier takim yerdeki tezgahta.
48'lik...
20 euro!!!
-Calinti maldir- diye almiyorum, seni aniyorum. Sonra da "Acaba pisman oldum mu?" diye soruyorum....

evinkedisi said...

Canım Mor Koyun;

Öğürmekten içimin dışına çıktığı günleri yavaş yavaş atlatmayı umarken bloğuna geldim ve yine bu sanat harikasını gördüm, yine bloğuma taşıyabilir miyim desem öküzlük olacak biliyorum...Yazılarını da okudum gidiyorum ellerine sağlık. Harikasın yahu!

Ebruli said...

Adin "Bilge" imis. Bunu da cizdigin resimden ogrendim. Supriz oldu dogrusu mor koyun...