Sunday, December 13, 2009

yuz yillik uyku

ne kadar da cok hicbisey yapmayasim var.


9 comments:

Fery... said...

benim de... ve ne kadar da çok yapmam gerekenler var :(

Unknown said...

en bi guzelinden evde hicbirsey yaplimadan gecirilen pazar gunleri. amin!
;)

La Loba said...

Yapmam gereken hiçbir şey olmamasını diliyorum.

lityummm said...

benim de :( ama tam tersi aklımı yiyip bitiren şeyler var yapmam gereken her an yanımdalar hayalet gibi:(

k.i.s.d. said...

Hmmm... o ne ki?

günlük süt said...

Gel senle diplomalarımızın en gözüken duvarında asılı olduğu ama o diplamaları alana kadar yaptıklarımızla hiiiiiç alakası olmayan bir yer açalım :)

Lapis lazuli said...

cizim cok hos...Kimbilir logo niyetine ne guzel isler cikar senden;-)

MorKoyun said...

Koy gitsin Fery.
Dinimiz amin.
Ben de GSnin sampilyonlugunu.
Ne cok tembel varmis dunyada allam yasasin.
Ne ne ki Kisd? Arkamda ayi mi var?
Sut, geliyorum.
Yahnim de iyi olur benim Lapiscigim.
:)

Anonymous said...

Şu an tam olarak yapmak istediğim şey buydu; hiçbir şey yapmamak :)
Çizimlerin çok naif gerçekten