Tuesday, January 19, 2010

long live közmatik

Tr'de son gun. bavulun icindeyiz. elinde kocaman kunefe tepsisi. bu ne dedim. közmatik, dedi. ocak ustunde patlican biber icinmis. yemekteyiz'de izlemis, usenmemis edinmis. etraf pislenmezmis. derdimiz etrafin kirlenmesi sanki. hadi alarmi ketenpereye getirdik, tek goz evde o kokuyla dumani neremize sakliycaz ki, demedim. sessizce (bön) suratina bakmaya devam ettim. o aklindan gecenleri unutma sakin, dedi. aleti, ahsap istakali okey takimimizin bogrune yerlestirdim.
*
istanbul ucagi gecikti, sikago ucagi kacti, londra gecelik siginma hakki verdi, ertesi gun niyork ucagi gecikti sikago ucagi kacmak uzreyken, bavullar bizim kadar sansli degildi. gorevli, kayip bavuldaki 3 belirgin esya nedir, dedi. aklima once közmatik geldi. sonra gozumun onunde ahsap istakalar belirdi. geri kalanlar zaten toptan gidaydi. keciboynuzunu mu damla sakizli kahveyi mi saysamdi. belki de bavul benim degilmis gibi davranmam en mantiklisiydi..
*
dondugumuzden beri patlican senin biber benim. ev hala buram buram. meger tek derdimiz ocak pisligiymis. biz yillardir közmatige hasretmisiz.

4 comments:

EKMEKÇİKIZ said...

Güle güle kullanın!
:)))

Hulya said...

:))))))))
hep boyle yorum birakcam herhalde:))

Lapis lazuli said...

British airways miydi? Oyleyse sasirmam, annemin bavulu da kayboldu, arkadasimin annesinin de, baska arkadasimin babasinin da...biz British'i sildik defterden. Anneminki bulunamadi, keske yiyecek olsaydi icinde, maalesef!... Odediler biseyler ama ne fayda...

Kozde patlicanin, biberin keyfi de, lezzeti de evdeki her kokuya, temizlige deger dogrusu;-)Gule gule kullanin!

MorKoyun said...

Thanks ve yes, British airways.