Monday, March 01, 2010

yesil onyargi


yemek yapma konusunda hayatimin hicbir doneminde iddiam olmadi. ev yemeklerini disardakilere tercih etmemin dogal sonucu olarak gel zaman git zaman yemeklerin genelinde pratiklik kazansam da hic 'degisik tarif' pesinde kosma istegi duymadim. bendeki anti-guruluga nispet yemek yapmayan bir yemek gurusuyla evlendigimden beri olmadik seyler oluyor bizim mutfakta. tadin nasil olmasi gerektigiyle ilgili ayrintili tarifler ve oneriler geliyor onume, degerlendiriyorum ben de. yillar once asparagustan corba dense yerimden kalkar guler geri otururdum. artik evde zirt pirt asparagus corbasi pisiyor. rengi cart yesil. tadi mukemmel. yag-un-asparagus-sogan kavurmasi, suyla coslatip haslama, blendircan, kaynarken az sut, tuz karabiber. afiyet.

3 comments:

Fifi Croissant said...

ku$konmaz maalesef bizde fahi$ fiyatlara satilan bir sebze.

olsa da yesek.

Unknown said...

oh ginamm:)
bizim laba tozu da geliyordu bir ara..hehe

MorKoyun said...

ne garip ayni yorumu ben de domates corbasina yapabilirim:))

tozun da pastirmavari etkisi var mi?