Saturday, May 29, 2010

we could be the s(h)ame

yapici olmak istiyorum ama gun gecmiyor ki yeni bir neidugubelirsizlik karsima cikmasin.. bu ne? koydun o arcelik robotunu oraya, bir islevsellik bir misyon bir efendime soylim anlam yukle di mi? yapamadin, elleme oyle kalsin. neden kendi etrafinda malca dondurup kolunu kestiriyorsun? yoksa lost'a mi gonderiyorsun siyah beyaz bayraklarla? su icmeden ayni olamayiz ki. 70 kiloymus kostum. bana faydasi var mi? yok. isterse krem peynire tapsin..

diger adaylari ve sovlari izledikten sonra gelen duzeltme: melun robotun intihar girisimine hak vermemek elde degil. onca prova, final, tekrar..yavrim.ne anlamlar varmis gormesini bilene.

5 comments:

Hulya said...

krem peynir yorumun beni bitirdi mor ve akilli koyun dostum:)))

MorKoyun said...

selam hulya, saka maka ikinci olmuslar..
peynir yorumu benim degil, cem yilmaz'in;) severek yiyoruz o ayri..

lityummm said...

peynir yorumuna bittim ben de :)

Hulya said...

hepsi oyle fenaydi ki evet bencede ikinciligi hakk ettiler..ama birinci olan sarki super;ne kostum ne show ne dans ama sarki ve sadelik;bence bu:))

MorKoyun said...

telif odemem gerekir belki ;)

bence de sence.. hep o aksanla konusasim var benim bugunlerde.