Monday, August 02, 2010

small talks v1

(Dar zaman ve mekanlara sikismis, gereksiz diyaloglarda sacmalamayi cok seviyorum.)

- alo?
- iyi gunler, fatafiti bey mi?
- (sesim erkek mi cikiyor ki benim?) degil, esiyim ben.
- mezunkarttan ariyorum ben. kayitlarimiza gore az once bu numaradan ankara'da bir numara 3 kere cevrilmis ve baglanti saglanamamis.
- (haydaa butun aramalari inceliyollar mi bunlar? dinleyip egleniyorlardir da kesin.) e?
- nasil bir sorun yasadiniz paylasmak ister misiniz?
- annemgili aradimdi. ucuncude dusurebildim, konustuk, iyilermis..sesin yorgun geliyor kizim dedi hatta, hatlardandir ancim dedim. hatlardan mi gercekten?
- (sessizlik) kayitlarimiza gore fazla numara cevirdiginiz icin arama saglanamamis. ayfon kullanicilarinin basina gelebiliyor. sorun yasanmamasi icin uygulama gelistirdik, denediniz mi?
- (bu muhabbet nereye gidiyor acaba?) denedim. ikide bir kitlenip beni kullandigima pisman ettigi icin de sildim. yenilediniz mi?
- (kontra-atak sersemi ses) henuz degil, arkadaslarimiz ustunde calisiyor (elinde ayfon cipi cipi oyun oynayan arkadaslar geciyor aklimdan, ne diyor dinleyemiyorum). falan filan fesmekan..
- tamam hemen deneyecegim. tesekkur ederim, hayirli basarilar dilerim.
- iyi gunler.
- size de.

2 comments:

anteriour chamber said...

guldurdun beni yine gecenin 2:54 unde (gururla Turkiye saati).

MorKoyun said...

ben de sadece bana komik oldugunu dusunmeye baslamistim:)