Friday, January 04, 2013

Yeni yilin tadi yok

Bir yilbasi klasigi olarak yeni yila yine hasta girdim. Dokuzda pijolari cekip 10da sizdim. Kafamdaki yedi delikten dordunun tikanmasiyla baslayan feci gribim diger ikinin akmasi ve sonuncunun islevini yitirmesiyle ikinci haftasina dogru yol aliyor. Hepsinden gectim. Tat alamiyorum. Daha once hic bu kadar vahimlesmemis demek ki durum, care aradigimi hatirlamiyorum. Google aramalari da canimi  sikiyor. Aylarca tadi tuzu burnu yerine gelmeyen varmis. Gunluk aktivitelerinin cogunlugunu burnuyla idare eden ve yemek yemeyi olesine seven su insana alternatif tip tavsiyesi olan varsa, ne bileyim kayni eltisi ayni durumda olup sonradan iylesen varsa haber verebilir mi acaba? Cok ciddi doktora gitmeyi planliyorum ki hic adetim degildir.
Sevgilerimle
Mork.

12 comments:

Anonymous said...

Bi doktora gitsen diyorum. Tip diye birsey var, yillardir ugrasip duruyor insanlar, bayag ilerlemis diye duydum. Sulucan

hulyalar said...

yeni adetin olsun o zaman,git doktora.yada balli caylarla hayat tutunmaya calis..:)

nohut oda said...

kafamda ki 7 delik cümlesini okuyuncabır durakladım ! sonra toparladım :))))
gecmiş olsun çok

MorKoyun said...

o bayag ilerlemis tip sunca yildir bana bol su ic dinlen'den ote tavsiye veremedi:) alternatif yollari tercih ediyorum artik:)) eltisi kayni cinli olan da mi yok yahu??

haftaya da gelmezse burnum gidicem:) ne yedigim belli degil vallahi.. o degil yavrukusumun pis bezleri burnumda tutuyor:))

ben de yazarken bir saydim:)) bir de kirigim var aslinda kulak ustunde ama cok dikisi var kaynamistir artik sayilmaz gibi:)) tesekkur ederim, terlik giyin, fanila giyin.

nuray said...

geçmiş olsun, yeni yılın da kutlu olsun bu arada. Türkiye'de doktorlar hiçbir hastayı 5 kalem ilaç yazmadan bırakmazlar,bi çocuk doktoru kızım için "hiç bir şeyi yok ama ben yine de antibiyotik yazıyorum, kullanın" diyerek 5 çeşit ilaç yazmıştı. Kullanmadık tabii. Sen doktora git gene de, belki bir bildiği vardır. kuzunu öperim. Nuray

Zuzu said...

Taze zencefili rendeleyip suyunu içmeni öneririm. Ertesi güne bile kalmadan iyileşeceğini garenti ediyorum. Bu yıl denedim ve zımba gibi kalktım ayağa!

küçük Joe said...

yarım litre kaynar suya bir çay kaşığı vicks vaporub, havluyu kafana alıp, 15 dakika buharında dur. Ardından, nane limonun üzerine kaynar su döküp onbeş dakika bekletip iç. İki günde böyle iyileştim. Günde iki posta. Geçmiş olsun.

MorKoyun said...

Seninki de kutlu olsun Nuraysan:) burda antibiyotik hakki kazanmak icin bir ayagin gercekten cukurda olmasi lazim. bir ameliyat bir de dogum sonrasi yazdilar bana 10 senede:))) hatta biz her ihtimale karsi antibiyotigimizi TR'den alip geliyoruz, daha vahim bence:))) kuzu da opebiliyor artik, cok opmus.

iste bekledigim cevaplar geliyor yassasin:) tesekkur ederim Cabimoynan KucukJoe:) buhara dun basladim, takip eden 10 dakika da cok az tat alabiliyorum sonra yine gidiyor, durmak yok yola devam. tatsizlik ve kokusuzluk cok igrenc birseymis. zencefille gecmisimiz yok ama nane limon bizim evde bilegi burkulana bile icirilir:)))
tesekkur ederim..

Anonymous said...

çook gecmis olsun morkoyunum.... şimcik internete gir thy yaz en yakın tarihe tek yon bilet al saati bize bildir ok mi??!!! ben sana bi bakarım bi bakarım hiç birşeyin kalmaz söz bak sözz...
ama kuzumsuz geleceksen gelme bakmam çünkü sanaaa...
operim çok gecmişler olsun...
not: bende gecen aylarda boyle kotu oldum vietnam mucizesi diye bişey aldım bildiğin viks gibi ama başka otlarda var içinde; neyse şakaklarıma, burun deliklerimin dışına falan sürdüm iyi geldi gerçekten...
mtaytac

Anonymous said...

len vietnam mucizesi ne??:))) koptum gece gece, burdaki doktora bahsetsem nasil karsilar filan geldi aklima:)) gecmis olsun benim ayagim cukurda hala. antibiyotige basladim bakalim.
operim ama mikrobik virus ne ararsan var ben olsam gorusmem benle bir sure..
mork

Ebruli said...

Yazını yayınlayalı 11 gün geçmiş. İyileşmişsindir inşallah. Geç de olsa geçmiş olsun...

MorKoyun said...

malsef iylesemedim. kus mu donuz mu hippo mu bilmem grip bitirdi beni, ikinci tura baslamisim.. ayagimi cukurdan cikarinca yazicam
sevgiler