Sunday, September 15, 2013

bay-kus

objects of desire
inspirasyon
bos vakit
mutlu son

2 comments:

Evren said...

Çok güzeller!!! Bana Matilda Jane kıyafetlerini hatırlatıyor. Bayılıyorum onlara, keşke büyükler için de olsa diye sık sık iç geçirirken buluyorum kendimi ekranın karşısında (https://www.matildajaneclothing.com/collections). Tabii bir yol daha var ki, benim için na-mümkün, ama senin bu postlarını gördüğümde düğme bile dikemeyen ben bile içimden bir dikiş makinesi alma fikirleri geçirmiyor değilim.

MorKoyun said...

Cok guzelmis linkteki kostumler, not ettim hemen kenara:) biz bu tarza evde fransiz koylusu diyoruz ki yerli koyluyle arasindaki o cok ince cizgiyi siklikla gectigimiz oluyor:)) diz altina sarkmis beli bol etek altina basma desen taytin annane yelegiyle kombini seklinde:)) e cocuk da zaten beyazli sarisin degil, elma yanakli kivircik.. bu arada blogunu ozlemisim Evren, ne zamandir unutmusum ugramayi bir cirpi taradim ne var ne yok:)
son olarak, dugme dikmek bayici ve zor is, gel gor ki dikis makinasi eglenceli:) yastikti tokaydi perde ucuydu orjinal pacaydi derken benim geldigim nokta ortada. hala dikisler antin kuntin ama minnak bir fikir de olsa tavsiye ederim:)
yavrusuyu ve cinoya opucukler:)