Thursday, February 19, 2015

Ada

3 hafta
Iste geldim burdayim.. nasil bir yorgunluk arkadas. asagi yukari uc hafta oldu geleli ama hala atamadim ustumden. ekseriye gunduz basiyor uyku. tatli tatli. aksam 7 gibi kaciyor. agir da yemiyorum ama yuzde doksanim gaz. basiyorum cigligi. sabah 5e kadar vur patlasin cal oynasin-lar. neyseki cok tatliyim.

6hafta
Sonunda hatirladim. gozum bi yerden isiriyor. dusun allah dusun. ses tanidik, koku tanidik. bak bak bir turlu cikaramiyorum. sonradan dank etti. annemmis. hatirladim rahatladim. gordukce gulumsuyorum. hala cok gazim var. karnimda acayip sesler. uyku tutmuyor-lar. hala cok tatliyim.

8 hafta 
Bildigin konusuyorum. konusuyorum da anlayanim yok. oksuruk oldum. boyutuma istinaden ilac vermiyorlar, sabah aksam saunadayiz. kese de atalim gelmisken diyorum ama anlayan yok dedim ya. aksam aglamalarini bitirdik. annem diyette. karin agrisi gidalari tespiti 8 haftayi buldu malesef ama buna da sukur. ekseriye kose minderiyim. acikinca sekerim dusuyor sanki. bambaska insan oluyorum, gemileri yakip kopruleri atiyorum. ama tatliyim biliyorum.


5 comments:

cometa said...

oyyyy

Hulya said...

Ne guzel, nice guzel gazsiz gunlere morkoyun:)

zeynep said...

yirim yirimmmmmm

Hepimiz said...

Sevgili Mor koyun,
Ne guzel buyumussunuz oyle. Kutlarim aileyi.

Anonymous said...

Aaaaa bir kuzu daha mi geldi? Yerim onu!!!

Coook uzaklardan bir komsucan :)