Tuesday, December 05, 2006

Goflet

mutfak camina astigimiz renkli isiklar, plastik cuce cam agacimiz ve kapi kolunda kuru gurultuyle gorevlendirilmis sus Noelbabayi kafalamaya yeterli oldu. anlatildigi uzre kizakla gelip agacin altina hediye paketi filan birakmis degil, tekniklerini degistirmis anlasilan. hakli tabi her sene her sene ayni terane bir yere kadar...
sozkonusu supheli paket dun aksam postadan geldi. icinden bir besli paket cokonat ve bir besli paket cukulatali gofreti takiben, tarihi gecmis az kullanilmis iki adet gunluk Turk gazetesiyle bir adet kallavi boyutta silgi cikti. kutudan cikanlarin birbiriyle alakasini sorgulamaksizin hepsini bagrimiza bastik...
gecmis gunun haberleri, gazetenin ileri goruslulugu ve tahmin tutarliligi test edilerek-erdoganin papayla katiyen gorusmeyecegi yaziliydi misal- sayfa sayfa cevrilerek okunduktan sonra bir ara acaba hazir eski gazete varken yere serip ocakta kizartma yapsak mi diye bile dusunduk...
memleket kokulu paketin sahibi evarkadasima, tavlanin ilk elinde hakkimla kazandigim gofreti ucuncu elin sonunda yenilerek ve uzulerek iade ettim. sonradan hur iradesiyle ikram etti de zabita irfan hallerine gerek kalmadi neyseki...
vel hasil kelam, yol yordam ve zaman sasirmis Noelbabaya tesekkuru borc bilir, herkese simdiden iyi yillar dilerim...

6 comments:

Anonymous said...

Turkuz biz, birbirimize benzeriz de bu kadari da fazla.. Ayni paketi ben gecen sene dogumgunumde aldim, silgi haric. Besli ulker cikolatali benim icin, besli cokanat kocacim icin, ve gazete. Yazlniz bir tavsiyem olacak, kizartma icin pecete kullanin, gazeteyi heba etmeyin, o asil uzerinde manti kurutmak icin.

Anonymous said...

bu bir e-maildir - oh beeee, insanin yorumunun cikmis olmasi boyle bir ferahlik getiriyor. du bakii ben de uzun bir e-mail yazayim ama buraya yazilmiyor.

MorKoyun said...

sevgili Selis, ne guzel bir isim anlami ne? ama oldumu simdi manti dusurdun aklimiza, oklava da yokki merdane var ayni isi gorurmu acaba?:)

Tuuce said...

sevgili morkoyun selis hanim ankarada yasiyorum ama gecen gun puf boregi yapayim dedim baktim ne merdane var ne de oklava buna ne denir acaba tembellik mi? yeni evliyim ev hediyesi getireceklere duyrulur:)

Nuri Alço said...

Bir kere gazeteler az okunmuş değildi... Nefsime hakim olup sayfasını bile açmadım. Ayrıca, sanatçının fotoğrafta Radikal'i öne çıkardığı görülüyor. Hani (virgül) nerde Cumhuriyet? Herhalde sanatçı gazete üzerindeki gofreti de dikkate alarak, "Cumhuriyet her gün sadece gazete verir" imajına zarar vermek istememiş. Öte yandan, paketi Ian anderson gönderdi.

MorKoyun said...

sevgili NuriAlco, paketin kamuflaji oyle basariliydi ki ben birakin Iani Andersonu kimden geldigine bile bakmadim:)ayrica gozunuzden hicbirseyin kacmiyor olmasi bir yana, fotograf karesini dolduran elemanlar arasinda renk uyumuna ilaveten fikirsel catismalari azaltmak istedim, bu yuzden goreceli de olsa Radikali sectim;)