Sunday, March 25, 2007


pencereden gunbatimi- herhangi bir Pazar, 2007
(muzik Frida'dan)

6 comments:

Anonymous said...

Fotoğraflarınız çok güzel..

Sanem said...

Gercekten cok guzel.. Stad isiklari mi onlar, burasi Turkiye degil mi?

Berceste said...

Eh yani tam Mor Koyun işi olmuş :) Renkler harika! Senin suluboya çalışmaların gibi...

MorKoyun said...

Tesekkurler Parkeolog, afiyet olsun, makinam guzel ondan;)

Bu resim bizim Amerikadaki koyun penceresinden Sanemcim, onlar da stadin isiklari.. buradaki gokyuzunun Turkiyedekinden farkli oldugunu ilk gun farketmistim, hatta eyaletler arasinda bile fark var sanki...

Berceste, ara sira boyle suzulerek batiyor gunes sanki, ya da herzaman farkedilmiyor bilmiyorum:) Hepi topu uc bes dakika surse de renklerin tonunu, degisimini, gecislerini izlemek insani mutlu ediyor:)

Anonymous said...

Ellerine sağlık mor koyun, yoksa farkındalığına mı sağlık deseydim bilemiyorum...Ama ben de çok severim bu hüznün tonlarını.

Çok güzel yakalamışsın...

MorKoyun said...

Tesekkurler Zuzu'cum, afiyet olsun:)