Monday, June 18, 2007

necef ve masrapasi



su gunlerde, bir avuc serefsiz mikrop gelecegimle oynamakta sevgili okur. gencligimin bahari sayilabilecek gunlerim ve gecelerim, sayisiz kere denedigim deneylerimde kullanip muruvvet gormeyi umdugum nankor mikroplar tarafindan kemiriliyor. sabit sicaklikli, hafif sallantili, bol besinli, rekabetten uzak, guvenli ortamlarinda huzur icinde, verimli uresinler diye, saatlerim calisarak geciyor. lab'in delisi lakabini coktan benimsedim ve bu cumleden onceki cumleyi yazdiktan sonra kendimi bir an Manukyan gibi hissettim. olsun. san serefte degilim. mezun olmak, buralardan kosarak kacmak istiyorum. yorgunum, uykusuzum ve benzeri...

bir yandan okumak bir yandan calismak, ayni zamanda blog yazmak, diger bloglara bakip yorum yapmak ve bir de ustune mezun olmaya calismak hic kolay degil... dizilerin tatile girmesi bile yapilacak isler listesinde bosluk yaratmadi. bu sebepten blog aktivitelerinde meydana gelen aksamayi mazur gorunuz. ilk firsatta gorusuruz...

(fotograf LaJolla, San Diego)

9 comments:

Anonymous said...

Sen iyi ol da, su isleri bitir, biz bekleriz,
S.

Anonymous said...

ah o mikroplar, besle buyut, sonra sana bir faydalari dokunmasin. ben de drosophila beslemistim bir zamanlar. az mi besi ortami pisirdim onlara.
hadi sana iyi calismalar, kolay gelsin.

Anonymous said...

ben bu mikrop arkadaslarla bir konusucam, olmaz boyle...

Berceste said...

Fotoğrafa bayıldım!

Döveceğim ben o mikropları artık, güzel güzel isteneni yapsınlar...

Kolay gelsin ve de okul tiz elden bitsin!

Sndrfknella said...

Memleketin mikrobu da ayrı bir çeşit :D

B5 said...

Ben yine anlamadim.. Numara yaparak yaziyorum:
Moralini bozma, kendini yorma, mikroplar(?), mikrop?.. Okuyayim bir daha yaziyi...........................
Ha evcil-lab.cil mikroplar. Terbiye zor is tabii. %50genetik,%50cevresel kosullar... ;)

Iyi sanslar sana...

B5 said...

Resim cok guzel ayrica!

jelatin said...

Ablacım, beni mikrop olarak rica ederim yanına aldır. Stajyer mikrop ben.

MorKoyun said...

Sagol Sanemcan, Allah beni kurtarsin:)

Tesekkurler Pelincim, belki de buyuyunce baslarina gelecekleri bildiklerinden problem yaratiyolardir, bir buyuseler ben onlara tek tek elektrik verip kacta kacini oldurdugumu hesaplayacagim zira:)) sonra da makale yazacagim. evet bir nevi sapiklik ama hayat boyle:)

:)Sulucan, laftan anlamaz bunnar!

Bercestecan, dileklerine katilmamak elde degil, cani gonulden:) Fotografi cektigim yere gitmeni, bizzat gormeni tavsiye ederim.

Sndrfkcim, oyle, cins! Hayir en sonunda gubre basip kacacagim, sonsuza dek kaybolacagim, o olacak:))

b5, suan gozlerinin icine baktiklarim maya, gida zehirlenmesine, bozulmasina, raf omrunun kisalmasina sebep olan her turlu mikroskopik canliyla mucadele ekibindeyim ben:) gece gunduz buyutup sonra olduruyoruz, sonra bize doktor diyorlar. tabi kacmayip kalan azinliga:)
Resimle ilgili yaziyi yazacagim bir zaman, Napayi'da, kismet::))

Jelatincim, isteginin lafi bile olmaz ne demek, buyur:) mikroplarin yasadigi kosullar tam anonimlik hem, nerde bir shrek menusu, nerde bir passion fruit ice lemonade, varsa yoksa sabah aksam pis kokulu toz besiyer:))
Bir de Hurriyet'i gordum, tebrik ederim;)