Wednesday, June 13, 2007

sincap ciddiyeti


arka arkaya sincap dediginizde kayboluyor...

10 comments:

YOK Kİ said...

ilk buraya (abd) geldigimde 'aaa sincap' deyip duruyordum, simdi gormeyecek kadar kaniksadim varliklarini.
bizim burada sincaplar minicik, incecik bedenli. sizin oralarin yemislerinden midir nedir pek bir semirmis gorunduler gozume...
bu arada, yedikleri yer fistigi mi?

Anonymous said...

Istek parca: morkoyuncum, su videoya bir link koysana, herkes dinlesin, bence hayatin anlamini ozetleyen bir suru kitaba bin basar. http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA

MorKoyun said...

Yok ki, farkettin demek:)) Bizim burdaki sincaplar da incecik, bir deri bir kemik ama bu resimdekiler SanDiego yolundaki VistaPoint sincaplari:)
Tombik bir teyze, oturmus bir koseye, bir sincaplara bir kendine olmak uzre fistik yiyordu:) Yerdeki kabuk kalintilarindan, sincaplarin fistigi gelip elden almasindan ve senin de farkettigin uzre kedi buyuklugune semirmelerinden bunun VistaPoint gelenegi oldugunu dusunuyorum:))

Sulucan, koyalim bir koseye, ben de metin halini b5'in bir yazisindan sonra bulup okumustum, gercekten guzel. tesekkurler.

Goddess Artemis said...

OooooooOOOOOoooooooo ne kadar tontişlermiş, çok sevdim ben bunları ;o)

Sanem said...

Bu sincap cennete düşmüş, hayvanat bahçesinde bile bu kadar yemlenmiyor bunlar. Kuyruklarına sinir olurum ben bunların, kuyruksuz dengesız oluyor di mi bunlar, ayrıca dişler aynı ben.

MorKoyun said...

Artemis, Yok ki'nin dedigi gibi, bizim burlarin sokaklarinda kedi yok sincap var, arabalarin altinda, calilarin icinde, bir agactan digerine ziplarken...izlemek cok eglenceli:)

Sanem:)) Kuyrugundan ne istiyorsun hayvanceyizin anlamadim ki:) Bilmiyorum dengesini, hic kuyruksuzunu gormedim:)) Suursuzca ziplayip kosuyorlar, durup dinliyorlar o kadar:))

Berceste said...

Daha doğru bir tanım olamazdı, o kadar hızlılar ki, ikinci defa sincap diyemiyorsun bile :P

Sndrfknella said...

Soslu yer fıstığı yerken ben de kendimi sincap gibi hissediyorum... o kadar seviyorum ki, kendimi durduramıyor, yiyor yiyor, yiyorum... :))))

Bu sincaplar fena ısırır. Bir seferinde babam ormanda bebek sincap bulmuş ve bizim Nuh'un Kayığı kıvamındaki evimize getirmiş ancak azıcık büyüyünceye kadar bakabilmemiz için içine konması gereken kafesimsiye aktarırken kalın iş eldivenlerinin üzerinden hart diye ısırıp kanatmıştı babamın parmaklarını. Sevgili Sincap, seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli yani ;)

Sevgiler :)))

Lapis lazuli said...

Bizim eve de kac kere girdi de nasil kovalayip cikarcagimizi bilemediydik:( Halbuki genelde surgulu cam kapinin bir tarafinda o, bir tarafinda benim cocuklar bakisirlar. Sonra dayanamaz cocuklardan biri, mutfaktan bulur onun disine gore biseyler, agirlar misafiri...

Bizim memlekette kedi, kopek ezilir cokca yollarda, (oyleydi, bilmem hala oyle mi?) burada sincaplar. Hizli mizlilar ama coklar etrafta, ondan. Yazik.

Cok sirinler ama feci de isirirlar bu arada!

MorKoyun said...

Hakkaten dogru tanimlamisim Berceste, aslinda ben kelimeyi tekrarlayinca kaybolan anlamdan bahsediyordum ama bu daha guzel:)

:))Sndrfk, nankorluklerini bilmiyordum. Zaten findik fistik vermesen yuz vericeklerini de sanmiyorum, oyle ordan oraya ziplasinlar ortami senlendirsinler, izleyecek hadise olsun diye seviyoruz:)

Cano'cum, haklisin kedi kopek niyetine bunlar eziliyor yolda, coklugundan ziyade gozune fener tutulmus tavsan zihniyetinler gozlemledigim uzre:) Saniyenin kucuk bir bolumunde herhangi bir yon secip isin hiziyla zipladiklari ve kimi zaman bu yonun yoldan taraf oldugu dusunuldugunde insan salakliga acimadan edemiyor:) isirsa bile...

Rodrigo'cum, postu begenmissin googlayip gelmissin filan, birak bu ayaklari:) Tisortlerinde pek bir orjinalligini goremedim ama bu seferlik kalsin bakalim reklamin:)