Thursday, October 02, 2008

yok artik

lokantada markette asansorde goren oluyor, yanlis anlasiliyoruz. bu boyle olmaz, sorun sende degil bende dedim. yastigimi terk ettim. iyiyim ve hatta 3 advil caktim mi turp gibiyim. masallah diyelim.
kirik olsa yerimde duramam madem, hakkini vermek adina son bir haftadir gezmekteydim... kanoya bindim ama kurek cekmedim, havuza girdim ama yuzmedim. yedim ictim eglendim, guneslendim, kingde yenildim, ismimi gunde en az ucbinikiyuz kisiye soyledim.
bi'de, dunyanin kucuk, blogspotun daha da kucuk oldugunu fark ettim. cok sukur selebriti degilim. SU parantezlerdeki dumur ifadesini ve akabinde masadaki acayipligi kelimelerle anlatabilmeyi isterdim:)

9 comments:

La Loba said...

mor koyuncum dünya küçük be. bu arada hoşgeldin vallaha özledik.

La Loba said...

bu arada sen yokken mahmut'a ben baktım. gelenler sadece 'amanın da amanın' diye sevdi gitti. hiçbiri yem falan vermedi valla. yorum yazmalara doyamadım.

queen of spades said...

mor koyun gecmis olsun, hani yolum duser belki bi kere daha amerika gorurum bi yerde karsilasiriz diye simdiden ben de blog yazdigimi (iki gundur) ama senin blogunu epeydir sessiz takip ettigimi soyleyim istedim..

p.s. ben de bakmadim mahmuta ama dusundum de mahmut icin bi disi mi beslesem bugunden diye. malum yarin bi gun buyukanne olmak istersen biricik mahmutunun muruveti diye tutturursan yabanciya gitsin istemem. eger sicak bakarsan bu muruvet isine ben hemen bi disi mahmut alip beslemeye baslayim, malum kiz evi naz evi bi de cehiz evi epey surer hazirlanmamiz...

Horatio said...

masadaki acayiplik anlatılmaz, yaşanır! suşilerin tadını alamadım be şaşkınlıktan.

Bensel said...

Morkoyun,

Oncelikle coook gecmisler olsun, umarim daha iyisindir...

3. kez blog adresi degistiren, pesinde gizli ajanlarin olduguna inanan eski adadanbildiriler, simdiki moleskine notlar :)

Sevgiler efendim!
Saglicakla

MorKoyun said...

Laloba, sagolasin ama Mahmut semerini yesin artik. zaten o yem kutusu sus, beles geldi diye aldik. lakabindan da anlasilacagi uzre Mahmut'un kurumus kurtcukla isi olmaz:)

Macakizi (blogundan okudum ordan biliyorum yoksa ingilizcelerini ogrenemedim gitti), ben de sirf baskalariyla da karsilasiriz diye blogu ucurmayi dusundum:) kismet.
not: hayallerini yikmak istemem ama Mahmut'u kisirlastirdik biz, tirnaklarini da aldirdik, kac kisiyiz ondan cok emin degilim.

Horatio, o, susilerin tadini alamamis halinmistiyse helal olsun. Ben tabaktaki kirintilari yedigim halde 3 gun tok gezdim.

Moleskin, iyiyim iyiyim, bu son blog cok esracengiz olmus, artik seni kimse bulamaz taniyamaz merak etme:)sevgiler

Simon said...

Anlatabilmissin bence... Anladim yani ben.

Anonymous said...

geçmiş olsun.arkadaşımda kırmıştı 2 kaburga kemiğini ama kısa sürede normale döndü.tabii kırık kaburga düzelmiyor bildiğim kadarıyla öyle kalıyor.neyse moral bozmayalım.çok geçmiş olsun.

ruhdagı said...

Geçmiş olsun yastığı terk etmek iyi olmuştur.
Dünya küçükmüş gerçekten :)