Sunday, February 10, 2019

Lila Z. (4)

Merhaba arkadaslar,

Artik 4 yasindayim. Hey gidi seneler, ne de cabuk gectiler. Biraz kendimden bahsedeyim. En sevdigim renk pembe. En sevdigim oyun prensescilik. 5 tane sihirli degnegim var. Hepsi pembe. En sevdigim yemek somon. Cunku pembe. En sevdigim hayvan domuz. Cunku pembe. En sevdigim cizgi film Peppa Pig. Malum, pembe..

Saclarim uzun. Upuzun. Ama dilim daha uzun. Herseye verecek bir cevabim, yapacak bir yorumum, hep soyleyecek bir sozum var. Turkce olsun Ingilizce olsun hic susmuyorum. Uykuda bile.

Prensip olarak pantalon, esofman ve sort giymiyorum. Topugumda bir tam tur attigimda en az 45 derecelik aciyla savrulan etek yahut elbise, tercihen tullu, cicekli ve pembe olmadikca kiyafete itiraz hakkimi sonuna kadar kullaniyorum. Inatlasmayi biraktigimizdan beri hayat sanki daha guzel.

Saclarimin toplanmasindan hoslanmiyorum. Sac bandi ve tacin karistirilmasina ifrit oluyorum. Topuzdan nefret ediyorum. Net.

Titizim. Oda ve hatta ev benim olsun olmasin ortaligin daginik olmasindan rahatsiz oluyorum. Rahatsizligimi sozlu ifadelerle belli ediyorum.

Yaklasik 10 aydir ablayim. Oldukca yorucu ve yipratici bir gorev. Neyseki bombisi seviyorum. Sevgimi her firsatta gostermekten cekinmiyorum. Yer yer sevgimle bunaltiyorum.

Bak yine beni cagiriyorlar..

Of.

Lila Z., 4

6 comments:

Anonymous said...

seneler sonra şifre zorlayarak kendi bloguma girdim. oradan sonra da burada buldum kendimi. senede bir yazıyorsun demek? hiç yoktan iyidir. sevgiler... :)

Beyhan

MorKoyun said...

ben de zor yollardan geldim gecen elim bos donmeyeyim dedim, yai birakip gittim:)

Berceste said...
This comment has been removed by the author.
Berceste said...

Anasının kızı desene :-p Pembe kısmı olmayabilir ama anlatılan genel tablo bu hissi uyandırdı bende :-p Benim yerime her ikisini de sever misin? Bizimki 10 yaşında oldu, kucağıma sığmıyor artık :-D
(e-posta bildirimi için silip aynı yorumu yeniden yazdım)

MorKoyun said...

Oooo Berceste:) 10 mu dedin?? Vay bize resmen:)) Eski mahalleme gelip komsularin kapilarini tiklatiyormusum gibi oldu. Dur bi sarilip oyle doneyim:)

Berceste said...

Gerçekten de öyle oldu, ben de kocaman sarılıyorum.

Arayı açma komşucuğum :-)