Wednesday, October 22, 2008

hayat beni neden yoruyorsun

yeni sehrimin yeni evindeki ilk gecemde, yegane mal varligim sisme yatagimin uzerinde oturmus bos evin sagini solunu dinlerken, buzdolabinin onune biraktigim kagit supermarket tobasinin kendi kendine hisirdadigini hissettim. gece vakti goz gormediginden, malum burun da ev dahilinde islevini yitirdiginden tuhafligi kulaklarimin hassasiyetine vererek kedidir kedi dedim. hisirtinin histen ziyade gurultu olduguna karar verdigimde odumle bokum coktan kaynasmislardi. icinde bir tava, 4 elma, plastik tabak, bir kutu ipli cay ve gorus mesafesini orten mutfak havlusunun bulundugu torbaya yaklastigimda evin butun isik kapi ve pencereleri acikti. pencereyi ne amacla actigimdan emin degilim. 15 dakika kadar hisirdayan torbayla mesafemizi koruduktan sonra icindeki seyle yuzlesmek istemedigimden emindim. en kallavi elbise askisinin ucuyla poset sapini yakaladigim gibi bahceye salladim. ertesi gun tavami kurtarmak adina bahcedeki torbaya yaptigim sortide ev arkadasimla tanistim. omru hayatimda bocek gordugume hic bu kadar sevinmemistim. zaten fare olsa yerimde duramazdim.

6 comments:

La Loba said...

Hayırlı olsun yeni yuvan. Tahminimce senin elinin değdiği yerler düzelir. Bakterilerden sakınman tavsiyemdir. Öyle her elime geçeni camdan fırlatma mazallah birinin kafasına düşüverir, sonra pirinç mi taş mı derken uğraştırmasın.

yagmur said...

hangi sehirdesin?

Bensel said...

Aaa :)
Ilginc olmus, bu benim basima da benzer sekilde gelmisti, gecenin bir yarisi cop posetini kemiren fare beni gorunce pir kacmisti, tabi once heyecanlaniyorsun elde degil, ama sonra uzulmustum farecik icin...
Bu arada hamtoro (yanlis mi hatirliyorum yoksa ismini?) ne oldu? Sen simdi farelerden urkuyorsun ama onlarin familyasindan olanlardan besliyordun? kafam karisti :)

Fare, guinea pig, hamster ve kedi sever moleskine :)

MorKoyun said...

Giris kati mevkisindeyim hicbisi olmaz:) Hem olsa da pisman olmam gecilmesin efendim kapimin, penceremin onunden:)

Bir sonraki postta skyline;i gorunen sehir ve ona yakin bir mezra arasinda yasiyorum denebilir:)

Evet evet Hamtoro, birkac ay once merhum oldu. Kendisi su an nehir manzarali agaclarin golgesinde:) Seker hastasiydi, gunluk yesillik diyeti, suyuna karistirilan elektroliti, sirf o protein alsin diye haslanmis yimirtayi parmaklariyla ufalayan ev sahibi-ben-vardi.. Severim sevmesine ama evarkadasi olarak degil:))

Pratik Anne said...

Bizim memlekete hosgelmissin. :)

MorKoyun said...

Hosbuldum PratikAnne, yaklasan kisla ilgili tavsiyelerin varsa hemen bildir, korkuyorum:)